donderdag 30 augustus 2012

Nog maar een dikke week

Vandaag zijn we nog maar eens shoppekes gaan doen in den decathlon! Ik heb het misschien al veel gezegd, maar manneke die verdienen geld aan mij!
Weeral voor €90 aan mountainbike gerief gekocht. Sportkoeken, t-shirts, nieuwe banden, en zo van die dingen.. Aleja, dat brengt nu natuurlijk wel mee dat we ons deze middag hebben geamuseerd met het steken van nieuwe banden en onze gereedschapskoffer in te laden. Ik weet het beste mensen, het is nog lang geen tijd om te vertrekken. Maar met een drukke week voor de boeg en de operatie van m'n Naomi heb ik toch geen behoefte om dat dan te doen!

Zo staat er dus ook al een hele wasmand klaar met m'n fietsgerief en kleding, want naast ons velo'ke moet dat natuurlijk ook mee eh! :-)
Ik heb tijdens m'n onderhoud dan ook het advies aangenomen van iedereen dat zegt datk die ratelbollekes van m'n spaken moet halen (U weet wel, gelijk de klein mannen.).. Bij deze zijn mijn spaken ratelvrij! :-)

Nu ga ik alleen 1 van de dagen voor ne laatste keer naar den decathlon, om 2 t-shirts te gaan halen waar we onze naam en startnummer op kunnen laten drukken! Kwestie van een schoon souvenireke mee naar huis te nemen eh! ;-)

Floris...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten