donderdag 16 augustus 2012

New merchandise! :)

Dinsdag is mijn nieuwe casette aangekomen! Wohoow dus!!het enige dat ik nog nodig had was een casette removal tool. Deze ben ik dan in den decathln gaan halen (mannekes, geld da die aan mij verdienen). En dus staan er bij mij nieuwe tandwielekes op! Mijn velo'ke is wel een beetje ne kleurboek aan't worden, want er stond niets bij vermeld welke kleur dat de cassette zou zijn. En em is dus oranje! Maar ja, dat zullen onze Nederlandse vrienden dan wel plezant vinden zeker! Ook nog een belangrijke mededeling is dat ik niet van plan ben om met klikpedalen door de ardennen te gaan scheuren ik zal dus ook nog nieuwe pedalekes moeten gaan halen..

Wat wel slecht nieuws is dat Naomi (you know, my girlfriend^^) niet mee zal kunnen, mits ze een operatie moet ondergaan. Manneke, manneke ik voel mij al elemaal schuldig! Gaan fietsen godverdekke! Maar jah, er is niks aan te doen zeker... Al goe da ze smart phones me skype hebben uitgevonden!

Voila, da was het weer voor vandaag!

Floris...

1 opmerking:

  1. Knap Floris ! Nochtans, klikpedalen zijn best voetig hoor ! (ik bedoel eigenlijk "handig" maar 't zou geen zicht zijn mocht je met je handen vastgeklikt moeten trappen, vandaar). Spijtig, écht spijtig dat Naomi niet meekan. Volgend jaar beter, tenminste, als je de microbe te pakken hebt. Dat zit er dik in namelijk. Ik kan erover meespreken. Je wil kunnen vergelijken. Heb het gevoel, ook al weeg 'k 10 kg zwaarder dan 4 jaar terug en heb 'k wel 's last van rugpijn dat het me deze tweede keer beter zal lukken dan in 2008. Vandaag ben 'k door het Waasland gescheurd : 74 km op m'n teller en nog fut over om er, als 't moest, nog tien bij te doen. Op 't gemak natuurlijk hé, en alles vlak. Die honderd kilometer per dag die jullie zouden doen ("zouden" want ik wil het jullie ook nog zien doen ???) moet je ook relativeren hoor : van Wiltz tot Nijmegen scheelt het toch zo'n 500 m, meestal bergaf dus. En is er dan toch al 's een hellingkje, nadien is er dan natuurlijk ook de afdaling. En afdalen gaat natuurlijk vanzelf hé. Ik durf wedden : in Nijmegen zeggen jullie gegarandeerd : "was het dit maar ?" Dan doen we dat volgend jaar toch nog 's ? Groetjes, je ouwe nonkel die jou, iedereen mag het weten, héél erg apprecieert voor wat je voor onze Pelle doet !

    BeantwoordenVerwijderen