donderdag 2 augustus 2012

Just one month!

Dinsdag zijn we van het kamp teruggekomen, en het was daar weer geweldig! Ook was ik super enthousiast met het fietsen, alles geregeld zodat ik voldoende kon gaan fietsen, en ik ben op dag 1 ook naar Eeklo gefietst. dat was 85km die ik toch wel in 3u en 3kwartier heb afgelegd! Wat een prestatie!!

Enkele dagen later ging ik dus terug fietsen, gezellige tocht gehad. Niet te snel, niet te traag! Allemaal goe dus!
En dan beslist ge om nog is snel me et fietske naar den apotheek te gaan daar! Ik was de straat nog niet uit en mijn ketting brak al! Daar gingen dus de wilde plannen voor het fietsen! Maar geen nood, er is al een nieuwe aangekocht en die zullen we er eens opzetten eh! :) hopelijk gaat het snel vooruit!

Floris...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten