donderdag 23 augustus 2012

Onze nummerkes! :D

Vandaag de mail nog eens gecheckt en we hebben geleerd dat de team-indeling gemaakt is! We hebben dus 2 onbekende teamgenoten, maar belangrijker is dat we dus onze startnummers weten! Ikzelf zal op 151 rijden en onze Vincetn zal vanaf nu 152 zijn! :p

Ik moet zeggen het komt dichterbij. En dus ben ik maar begonnen met sportvitamientjes te nemen.Of het zal helpen, ik weet het niet, maar alle beetjes helpen eh! ;)
ook zullen volgende week men nieuwe pedaaltjes aankomen, dus dat wordt nog knutselen binnekort!

Floris...

1 opmerking:

  1. Hoi Floris

    ik ben één van je nieuwe team maten. ik ben met zo ongeveer het zelfde bezig, sportdrank zoeken en mu fiets 100% inorde maken. Ik zie je in Luxemburg. groet Hans Scheij van Jari's Heroes

    BeantwoordenVerwijderen