dinsdag 7 augustus 2012

DISASTER

Amai amai, ik zal ook is iets bestellen ze! :) Mijn ketting is gebroken op kamp dus was ik er een nieuwtje gaan halen. Heb ik da spel er op gezet en allemaal goe, tot ik op mijn fietske kruip! Mijn ketting trapt door!
Zo een beetje hetzelfde als ik met men vorige fiets heb gehad, waardoor ik een nieuwe kon kopen if you remember! Dus ik bekijk mijn cassette zo is ( achtertandwielen) blijkt die toch al wa versleten te zijn... En dan kwam ik op het geweldige idee om een nieuwe (lees; betere) te bestellen op CRC, de site waar men grave fietsbroek van komt! :p
Normaal gezien is dat dan met visa betalen, maar nu zag ik dat het ook met bankoverschrijving kon. Allemaal goe dus! Maar nu blijkt dat het dus 5 dagen kan duren voor dat het geld is overschreven... Bummer! En dan moeten ze da nog opsturen... Dus dat zal een kleine 2 weken niet fietsen worden vrees ik! Maar we houden onze conditie op pijl door dan te gaan joggen eh! :)

Floris...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten