vrijdag 7 september 2012

Tomorrow D-Day!

Morgen is het zo ver!!!! AAAAAAAHHHH!! :)

Haha, stress stress stress.. Vandaag zijn we aan het inpakken! ;) En zo een beetje over en weer aan't gaan naar het ziekenhuis, mits Naomi daar nog is. Ach jah, dat maakt het allemaal wat spannender natuurlijk! Ik denk toch dat ik alles heb op de moment, een hele wasmand vol spullen en reserve-gerief. Man man toch, ik had niet gedacht dat ik zoveel ging moeten meenemen. En dan dieje fiets nog! :) Dieje mogen we natuurlijk niet vergeten!

Maar we proberen het allemaal georganiseerd te krijgen natuurlijk! Het is nog spannend geweest moet ik zeggen, kaarten die van de GPS verdwijnen, route's er op zetten. En zo van die dingen! Haha, you must be mad to enter this! Da's wat ik heb geleerd in het jaar dat ik begonnen ben met dit plan tot nu! :p

Ik moet toch zeggen dat er gisteren een traantje is gevloeid toen ik naar huis reed van het ziekenhuis. Gewoon de gedachte om Naomi een hele week alleen te laten nu ze juist geopereerd is! Da was toch even slikken ze! Maar ja, het mag geweten zijn, ik ga ze missen! Echtig en techtig!

Ale, we zullen nog ma wa verder gaan stressen eh! :D

Normaal gaat tijdens de tocht ook een speciale site online om ons te volgen! Zo a'la google earth!
Dus volg ons op www.duchenneheroes.nl/ridersforpelle

Floris...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten