dinsdag 10 januari 2012

Wreed accident! :)

Hahahaha! Neje, van een wreed accident kunnen we nu niet spreken. Maar de eerste valpartij is toch gebeurd!
Niets ernstig alle geluk, alleen een pijnlijk achterwerk hou ik er van over! Ik was dus gisteren gaan fietsen, en het was nogal nat. Spijtig genoeg betekend dit dan voor houten bruggetjes dat deze dan ook heel glad zijn! :p Nu stond dat bruggetje waar ik over moest toch wel juist in een bocht zeker. Dus ikke met toch een redelijke snelheid erover, en daar ging het voorwiel! Ik schoof uit en belande dus op de grond. Er was alle geluk geen schade, m'n zadel stond wat scheef, en men been lag ineens onder de fiets. Maar ik ben gewoon terug op de fiets gaan zitten en verder gegaan! Op het einde van mijn rit ging de ketting er ook nog eens af. Op ongeveer 10km van onze thuishaven! Maar ja, het kan in september ook allemaal gebeuren eh, en dan kunnen we niet gewoon stoppen en naar huis gaan. Dus waarom zouden we dat nu dan wel doen!

Voor de rest ligt het financiele even wat rustiger, alhoewel dat we bezig zijn met een grootse fuif te organiseren! Hier ligt nog niet echt iets rond vast, maar dan weet iedereen er toch al van eh!

Floris...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten