maandag 23 januari 2012

Hehehe, het lot lacht ons toe! :)

Gisteren was het Velofollies. Zowat DE grootste fietsbeurs van België! Je kan het wat vergelijken met het autosalon maar dan voor fietsen!Daar zijn we een cheque voor het duchenne parent project in ontvangst gaan nemen. Jammer genoeg voor ons gaat het geld naar alle Belgische teams! Maar niet getreurd, we geraken wel aan de centjes! En het belangrijkste is natuurlijk dat het geld naar onderzoek tegen de verschikkelijke ziekte van Duchenne gaat!
Daar hebben we toch heel wat fietskes gezien, en dat gevoel van misschien een nieuwe fiets kopen word dan toch wat aangewakkerd! Maar om eerlijk te zijn was het niet het plezantste om te doen, mits dat daar meer dan 1000 fietsen staan, en ik er eigenlijk toch niet zo heel veel van af weet! Ik denk dat ik toch nog niet zo'n die hard mountainbiker ben, voor naar zo'n beurzen te gaan! Maar alle chance is onze lieve Naomi mee geweest voor weer wat geweldige steun!

Toch nog even een alinea'ke daar aan besteden. Aan alle mensen die mij steunen, Dankuwel!
En aan mijn lieve Naomi, die mij zelfs verplicht om te gaan fietsen als ik er eventjes geen zin in heb, nen hele grote MERCI! Want lieve schat, kzou dees allemaal ni kunnen zonder jou steun!!!

Nu is het volgende gebeurd! Deze middag krijg ik ineens telefoon van den Decathlon! Mijn fiets (die in reparatie was) zou nu ook een gebogen frame hebben! OH NEE! Maar alle geluk was die nog in garantie! JIPPIE! ik mag dus deze week een nieuwe fiets gaan halen! Vandaag zijn we al eens langsgeweest, en heb ik gevraagd of ik eventueel een duurdere fiets mag kopen, en hetgeen dat deze nieuwe dan duurder is bijleggen. Dat zou allemaal geen probleem zijn, dus ikke en de padré toch al eens gaan kijken!

Hopelijk krijgen we dat allemaal in orde, en rij ik vanaf volgende week met een nieuw velo'ke!

Floris...

1 opmerking:

  1. Daag het lot maar niet uit, je bent nog niet vertrokken :-) Als je nu al te veel geluk hebt...

    BeantwoordenVerwijderen