woensdag 18 januari 2012

Breakdown!

Onze geliefde mountainbike is dus officieel kapot! OMG!
Hehe, neje, zo erg is het niet. Versleten tandwielen en ketting is de schade! Vandaag heb ik hem dan maar binnengedaan in de decathlon. En binnen een paar dagen zou ik hem terug moeten hebben!
Dit betekend natuurlijk wel dat ik een paar dagen niet kan trainen... Nu niet dat het mijn succes op de duchenne heroes zal maken, maar trainen kan toch nooit genoeg eh!

Ook begin ik nu toch wat te twijfelen of het goedkope fietske van den decathlon deze uitdaging wel zal aankunnen! Want uiteindelijk is het toch weeral een goeie €75 erdoor met deze reparaties! Dus ga ik toch 2de hands site's eens bekijken of ik een deftige MTB voor een laag prijsje kajn vinden. Aleja, we zullen zien natuurlijk!

Ik kijk in ieder geval echt uit naar trainingen in de ardennen! Toen ik aan heel dees plan begon dacht ik toch vanaf eind februari al eens bergjes te doen! Dus hopelijk slaag ik 2 februari voor m'n rijexamen, dan kan de fiets opgeladen worden en weg ermee!

Floris...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten