vrijdag 9 maart 2012

Long time not seen!

Vandaag zouden we normaal gezien weer gaan fietsen! Maar het lot heeft toegeslagen, en ik moet gaan werken! Jammer maar helaas! Dus is dat misschien eerder iets voor volgende week!
Want we moeten er natuurlijk wel wat invliegen als we tegen september fit willen zijn!

Het gaat goed de voorbije dagen! Er blijft steeds geld binnen komen, maar er is nog veel nodig! Als we met z'n tienen gaan zijn op de marathon van Antwerpen (waar we een bevoorraadings stand bemannen) zouden we er nog eens 250euro bij krijgen! Super goed dus, maar voor elke man meer is er 25euro extra!
Dus al wie z'n steentje wil bijdragen om het onderzoek te steunen, en ons aan de start te krijgen, kom gerust af!

Voor de rest ben ik eens op zoek naar losse mountainbike shorts! Want mij gaat ge ni in zo een spannend broekske zien voorbij komen zenne! :)
Ik heb er een paar gezien van Alpinestars, jaja een beetje de snob uithangen want het is een duur merk, maar ik geraak toch steeds meer overtuigd voor zo eentje te kopen! Ach jah, we zien dat nog wel zeker!

Voor zover ik weet gaat het met Vincent ook goed! Hij had een fiets, maar die blijkt spijtig genoeg te klein te zijn! Dus ik denk dat hij een nieuwe zal zoeken!

Floris...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten