dinsdag 27 maart 2012

En Trappen zenne!

Gisteren was het nog maar eens trainingsdag. En ik dacht we gaan er is een deftige van maken eh! Dus ik surfte naar fietsnet.be om mijn route samen te stellen, en toen ik klaar was bleek deze 60km te bedragen!
Tel daar dan de extra kilometers bij om naar het knooppunt te fietsen, en we zaten bijna aan 62km! :)

Persoonlijk geeft dat wel een goed gevoel, ik heb echt het idee dat ik al wat meer in de buurt begin te komen van de 100!
Plus het feit dat ik er slecht 2u en 54min over heb gefietst zegt me ook wel dat het beter en beter begint te gaan! :)

Nu donderdag zal ik ook het geld gaan ophalen van de school die hun paasactie voor ons wilden doen! Dus fingers crossed voor veel centjes, want we beginnen uiteindelijk toch in de buurt te komen van onze €5000 eh! :)

Zo, kdenk dat dit het weer even was voor vandaag, jullie horen uiteraard nog van mij als we de centjes binnen hebben!

Floris...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten