dinsdag 27 december 2011

En weer een stapje dichter!

Na de kerstfeesten met al dat eten zijn er toch ook wat nuttige Duchenne zaken besproken! Allereerst zullen die kilootjes dat er nu terug bij zijn er ook terug af moeten, maar dat zal wel lukken mits ik dezer dagen tochten doe van rond de 45km.
Ik merk ook dat het steeds beter en beter gaat! Toen ik anderhalve maand geleden 45km fietste was dit in 2u en 20min. En vorige week was het slechts 2u en 5min!! Goed nieuws dus voor de conditie!

Ook hebben we dit weekend onze Duitse collega Vincent gezien en zijn er toch weer wat plannen gemaakt! Een praatje over mijn ervaringen zover, en eentje over de zijne! Tot nu toe heeft hij nog geen mountainbike, maar fietst wel elke dag een goeie 15km naar de unief! Wat op een week tijd dus bijna meer is dan ik op deze donkere dagen doe! :p

Maar goed, getraint word er zeker nog, want het zal nodig zijn!
We hebben wat ruwe plannen gemaakt om ook een paar weekendjes samen te fietsen. In Duitsland, en later ook in onze Ardennen. Deze plannen zijn nu wel pas voor als het zonnetje ons terug wat wilt verwarmen, want door plassen met ijswater rijden is toch ook ni alles heb ik deze week gemerkt!

Er is natuurlijk meer goed nieuws! Ik heb op het kerstfeest nog maar eens gemerkt dat wij er ABSOLUUT NIET ALLEEN voor staan!
Na de geweldige steun die mijne schat van een Naomi al is geweest voor mij heb ik ook nog eens gemerkt dat dit niet alleen Vincent en mijn project is, maar een echte familie aangelegenheid!
Na Bert en Els die al heel positief waren zijn nu ook Dirk en Leen mee op de kar aan't springen. Zij zullen in de toekomst nog een fuif willen geven en als we dan over ons bedrag gaan, zou Leen zelfs met een gehuurde mobilhome willen meegaan! Zo zouden Vincent en ik dus elke avond in ons eigenste "base camp" aankomen!

Als ik mensen tegen mij hoor zeggen dat het toch chapeau is wat ik doe voor deze kinderen dan zegt er toch steeds iets in mij dat ik het niet alleen doe! We hebben een heel team dat achter ons staat! En graag wil ik ze dan op deze manier dan toch al eens bedanken!

Soit, gnoeg emotie's! :D Nu op naar de fiets, om alle nieuwe snufjes die ik cadeau heb gekregen er eens op te monteren! :p

Floris...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten