woensdag 12 oktober 2011

Goed nieuws, meer goed nieuws, en ... een kleine tegenslag :)

Vandaag ben ik wederom met de fiets naar het werk gereden. Sommige mensen zullen denken "bwa dat doe ik elke dag!" maar bij mij is dat toch weer een leuke training van 25km heen en 25 terug. Zelf heb ik zoiets van niet veel aan, ik ga er nog veel meer moeten doen. Maar deze morgend dacht ik, okay ik ga nog langs de decathlon voor een nieuwe fietshelm. Mits ik deze nog niet heb :S. Het jammere is dat degene die ik graag wou, een met een kinstuk voor die extra zware vallen. Hadden ze niet in de winkel, maar ik kan hem gelukkig bestellen. Misschien denken sommige mensen, seg ne fietshelm is toch ne fietshelm, pakt gewoon nen andere! Welnee, ik wil er graag een met kinbescherming om de simpele reden dat er al genoeg kosten aan de tanden en kaak zijn geweest, en ik toch wel verhalen hoor dat mensen frontaal op het gezicht vallen, en hun kaakjes serieus bezeren!

Meer goed nieuws, vandaag heb ik bericht gekregen van mijn duitstalige neef Vincent Michels, ik had hem gecontacteerd of hij ook mee wou doen. En vandaag dus het eventuele JA woord! Super geweldig dus! Hopelijk wordt het dus een teamlid. Dus beste mensen, steun niet alleen mij, maar ook mijn moedige neef die deze opdracht aan gaat met mij!

Nu de tegenslag, vandaag de eerste lekke band gereden. Juist toen ik op het werk vertrok! :) maar niet getreurd, 15min werk en ik was er weer vandoor. hopelijk gaat het tijdens de duchenne heroes een beetje sneller dat we niet teveel tijd verliezen, maar ik heb zo een voorgevoel dat ik nog genoeg zal kunnen oefenen! :)

En last but not least, er is nu de mogelijkheid om mij op mail te volgen. schrijf je in, en je ontvangt een e-mail telkens ik iets op de blog zet!

Alvast bedankt voor de steun!

Floris...

1 opmerking: