dinsdag 11 oktober 2011

700km.. Waarom doede da!?

Awel om de vraag in de titel van dit bericht te beantwoorden. Da doede als strijd tegen de ziekte van Duchenne, da doede voor mijne neef de Pelle, en da doede voor alle kinderen die Duchenne hebben! ik moet zeggen dat ik toch eerst wat twijfelachtig was om hieraan te beginnen. Maar als ik dan zo keek naar series als Long Way Round, en Race to Dakar( Het relaas van Ewan mc Gregor en Charley Boorman die de wereld rondgaan met de moto) dacht ik steeds, ik wil ook zoiets doen. En na enkele gesprekken met Naomi (mijn allerliefste vriendin) dacht ik eraan om de Duchenne heroes mee te doen. Op een dag hadden we het erover, en het kwam er eigenlijk gewoon op neer dat als ik dat wou doen, ik er gewoon voor moest gaan. En zo ging de bal aan het rollen. Een geweldige manier om fit te geraken, een enorme persoonlijke uitdaging, en natuurlijk, geld inzamelen voor een goed doel! Ik vindt het een goei recept voor een geweldig project!

Floris...

1 opmerking: