zaterdag 18 februari 2012

Nog maar eens een trainingske!

Vandaag zijn we weer gaan trainen sé! Het was een leuke maar toch pittigere training als anders.
Ik heb voor de eerste keer met een hartslagmeter getraind, en gemerkt dat met een hartslag van 170 rijden toch echt wel vermoeiend is!
Het waren weer 54 kilometertjes, en dat hebben we gedaan in 2u en 40min. Niet zo snel als ik in het begin gedacht had, de gps zei na 10km dat ik om half 1 ging thuis zijn. Maar toen ik halfweg was, kreeg ik ineens de wind in men gezicht. En dat was dan toch wat zwaarder trappen! :)

Maar we hebben het dan uiteindelijk gehaald en toch met iets zwaardere benen dan de vorige keer!
BUT! It's all good training! :)

Voila, dat was het weer voor vandaag! Ik ga mijn rugzakske maken, want we hebben de nacht weer vandaag!

Floris...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten