maandag 6 februari 2012

Cold as ice! :)

Zoals iedereen wel gezien heeft, heeft het de vrijdag serieus gesneeuwd! Nu moest ik toch wel werken zeker, en met de moto gaan, dat had zelfmoord geweest denk ik!

Dus ikke mijn HARDCORE fietsschoentjes aan, en 25 km door de ijskou en sneeuw getrapt! Super tof dus! Met sneeuw in u gezicht elke keer als ge kijkt of er niemand in de tegenstelde richting rijdt. En bevroren benen, want ik was zo stom om een korte broek aan te doen! :) Khad precies scheenlappen van ijs aan!
Ondertussen al genoeg uitbranders gekregen van de padré dat et ni verantwoord was enzo, ma kben toch fier op men eigen dat ik da gedaan heb!
Mits da sneeuw er nog ligt zal het de komende dagen dus ook met de fiets worden. Maar het goede daar aan is natuurlijk wel dat we niet gewoon moeten gaan rondfietsen eh!

Floris...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten