maandag 7 november 2011

We're back! =)

We zijn terug, na enkele dagen afwezig te zijn van de Blog zijn we helemaal terug met veel nieuws!

Allereerst geld geld geld, we hebben een zeer goed begin! de Familie Anthonis. De familie aan Els haar kant. Mama van Pelle, waar we het uiteindelijk allemaal voor doen. Hebben ondertussen dus 610 eurootjes bijeengespaard!!! Dit is dus voor elks €305!
Dankuwel aan de familie!

Voorts ben ik ondertussen langsgeweest bij SPORTS in het UZA in Edegem. Daar heb ik allemaal van die testen gedaan met kabels aan mij enzo. ik heb een inspanningstest gedaan, wat eigenlijk gewoon fietsen is. Maar dan wel op een zwaar niveau, het begint gemakkelijk en dan denk je "A çava, da gaat hier goed lukken. Maar na een tijdje ben je toch serieus uitgeput zenne.
We besluiten hier dan uit dat ik een goede startconditie heb. Maar nog niet klaar zou zijn moest het vandaag beginnen. Dit is natuurlijk ook de reden waarom we nu al zijn gegaan, want er is nog een jaar om te trainen! =)

Voor de rest hoor ik dat Vincent ook goed aan het trainen is, en plannen we zeker begin volgend jaar een training samen.

Niet vergeten beste mensen PANNEKOEKEN! Op vrijdag 9 December vanaf 18u aan het districtshuis van Deurne!

Floris...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten