zondag 1 juli 2012

Last week

Manneke manneke, vorige week wou ik dus gaan fietsen. Alles in orde gemaakt, fietsbroekske aan, water en eten in het rugzakske gestoken en klikkers vastgeknoopt. Om dan mijne fiets te pakken en te merken dat men achterremmeke dus gewoon NIKS meer doet!! Zelfs volledig ingedrukt hoor je nog geen gepiep van de remblokskes... Ikke men veloke dus op de stand gezet om dat is te bekijken en wat blijkt lucht in de remleiding! Shit man! Maar voor de trouwe lezers, dieje weten dus al dat ik enkele weken geleden een setje heb gekocht om remmen te ontluchten.
Ik ben er toch efkes mee bezig geweest, want een boekske volgen is dus blijkbaar moeilijker dan het lijkt! :D Maar mijn rem doet het zelfs beter dan daarvoor! WHOOPIE!

Ondertussen kan ik toch van mezelf zeggen dat ik al een aardige mecanieker ben aan't worden ze!

Voila, da was for this time!
Floris...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten