woensdag 18 april 2012

Maintenance...

Ons velooke is toe aan een onderhoudje! :( We kunnen dus niet meer gaan fietsen de komende week vrees ik! Toen ik deze middag een beetje stond te stoeffen voor de grote broer die juist zijn kindjes van't school was gaan halen merkte ik dat mijn achterrem volledig KAPUT was! Remhendel helemaal indrukken en nog steeds niets vertragen... Geen goed nieuws dus! Dit probleempje zit er nu al wel een week ofzo, maar het was nooit zo erg! Ik dacht dus dat het (mits het hydraulische remmen zijn) gewoon een slecht ontluchte rem was. Nu zag ik vandaag echter dat de remvloeistof er zo gewoon uitdrupte!! OMG!

Zodus heb ik de fiets maar helemaal proper gemaakt en dan kan ik hem hopelijk vandaag nog naar den decathlon doen voor die rem terug in een functionele staat te krijgen! :)

Floris...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten